Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van T.V. Zalmplaat! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/2 Algemeen
2/2 Extra informatie inschrijfformulier Extra informatie inschrijfformulier
>

T.V. Zalmplaat is een gezellige vereniging waar sociale contacten erg belangrijk zijn. De vereniging is prachtig gelegen aan de Dobber 20 in Hoogvliet en beschikt over 4 verlichte kunstgras tennisbanen. Op deze banen kan het hele jaar door getennist worden. Bij T.V. Zalmplaat kunt u ook tennis lessen volgen. T.V. Zalmplaat is een club waar vooral recreatief getennist wordt. Er is een commissie die voor de leden, naast de tennisactiviteiten, tal van andere leuke evenementen organiseert. Het mooie clubhuis biedt hier meer dan voldoende ruimte voor. Tennis is een sport voor alle leeftijden en niveaus. Bij T.V. Zalmplaat is iedereen welkom, waarbij er aandacht is voor de specifieke wensen van de leden.

Contributie 2021
Senioren €195
Junioren van 12 tot 18 jaar €  75
Junioren tot 12 jaar €  25