Onze Clubwinkel

09 april 2021

Wist je dat je op een heel makkelijke manier onze club gratis kunt steunen met een bijdrage. Dit kan namelijk via Onze Clubwinkel. Hoe gaat dit in zijn werk? Heel simpel! Wanneer je online iets wilt bestellen bij een webshop die mee doet aan Onze Clubwinkel (oa Bol.com, Cooblue, Bonprix, Wehkamp etc.), ga je eerst via deze link: Onzeclubwinkel - De leukste manier om je club te sponsoren! naar de webshop waarbij je iets wilt bestellen. Verder hoef je niets te doen. Onze vereniging ontvangt dan een klein bedrag, zonder dat je hier zelf voor betaalt! Onthoud dus wanneer je online aan het shoppen bent, om eerst even via de link van Onze Clubwinkel naar de betreffende webshop te gaan. Zo kunnen we met elkaar weer wat extra geld ophalen voor onze vereniging.

Nieuwscategorieën